Afgelopen nacht heb ik een hele rare droom gehad.
Ik ging met kim ( die ken ik van vroeger) naar een paranormale vrouw.
Ben als eens bij haar in het echt geweest.
Mijn vriend de kinderen gingen ook mee.
Toen we daar kwamen bleekt ze verhuist te zijn.
We belde haar op en ze gaf het goede adres.
Toen we daar kwamen waren er meerdere deuren en we moesten wachten.
Een maal toen we binnen waren had ze allemaal rekjes aan de meur met poppetjes er op staan.
Ik zei tegen mijn vriend blijf jij maar buiten met de kids.
Kim en ik gingen zitten en die vrouw pakte haar kaarten ik moest er 4 uitpakken.
De kaarten betekende iets over mijn schoonmoeder ( daar heb ik op moment geen contact mee)
ik mocht vragen stellen, ik begon te huilen en wilde weten hoe het met mijn opa en oma ging. ( zijn geen stel geweest)
Het begon wit te worden en ik deed mijn ogen toe de paranormale vrouw zei doe je ogen maar open ze zijn hier. Ik durfde mijn ogen niet open te doen en ineens zei ze je oma streelt met haar handen door je haren. Opdat moment voelde ik dat ook,.
Ik begon te schreeuwen en zei, nee niet doen niet doen.
Ik kroop helemaal in mij zelf en op eens zei de vrouw rustig maar ze zijn weg.
Ik wilde mijn handen voor het gezicht weg halen en kreeg ineens een hele heftige bloedneus.
De vrouw schrok en zei houw je handen voor de neus. Ik deed dat, maar wat ik zo raar vond was dat ik in mijn andere hand een steen had?????
Kim en die vrouw stonden ineens op en ik zat in eens in een rolstoel en brachten me achteruit weg.
Ik werd wakker en lag in bed tegen de muur helemaal in de foetus houding.
Ik durfde in eerste instantie niet te kijken was bang, een minuut of 1 a 2 durfde ik me om te draaien en was er erg van geschrokken.
Ben zo benieuwd wat deze droom betekend.
Ik blijf er maar aan het denken.