Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Van de fiets vallen.

12 jaar geleden

Ik had vanacht een droom, waar in ik van een fiets af valde.
Ik viel op een plek waar meerdere mensen aanwezig waren.
(Dit waren HipHoppers)
Ik zat onder de blauwe plekken,
En ik kon niet op staan.
Maar niemand van die mensen wou me helpen,
ze leken mij niet eens te zien,
Ik zat op een heuvel, in het zand,
En achter me zat een hek,

12 jaar geleden

Hoi BrokenLady

Als je moeilijkheden ondervind bij het fietsen, dan suggereert je droom dat je bang bent om het je eigen te maken, fietsen staat voor het zelfstandig vooruit komen.

Je zou een betere balans moeten vinden tussen werk en plezier om te slagen in je huidige plannen.

Dromen dat je een heuvel zit of beklimt is een gunstig voorteken als je de top haalt

En vertel eens voel jij je een gebroken vrouw ?

Groeten Hans.

12 jaar geleden

Ja soms voel ik me wel eens gebroken ja, wegens bepaalde dingen uit mijn verleden.
BrokenLady Is een schrijversnaam van mijn gedichten.
dua vandaar ook een beetje deze naam.

12 jaar geleden

Hoi BrokenLady.

Ik las ook je andere droom in dat andere forum hier voor.

Nu zeg je belaapde dingen uit mijn verleden, kan het zijn dat er toen veel van je afgepakt is en dat dat nu nog steeds door speeld in je leven, ook bang bet dat je vriend van je afgepqakt wordt en komt het zelfde ook voor in je gedichten die je schrijft?

Het van je afschrijven dat is mooi maar niet voldoende, probeer je verleden helemaal los te laten en richt je nu helemaal op je toekomst met hem.

Ik zat op een heuvel, in het zand, je kan terug kijken en voor uit, wat denk je dat het beste is voor jou voor jullie.

kijk maar groeten Hans.

11 jaar geleden

Beste hans,
het vergeten van dingen is moeilijk,
ik heb namelijk ptss. (post traumatish stress stoorniss)
loslaten gaat dus wat moeilijker.

groetjes brokenlady