Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hoofd van vader uit een emmer/vuur in moeders huis

Nadiya
12 jaar geleden

Hallo,

Ik had laatst een hele rare droom en ik wil weten of dit misschien een bepaalde betekenis heeft.
In mijn droom stond ik op het balkon van mijn huis met een emmer. De emmer was gevuld met een donkerblauwe vloeistof waar ik niet doorheen kon kijken en dus de inhoud niet kon zien(ik dacht ook dat er niets inzat, het is trouwens ook de emmer waarmee ik altijd schoonmaak). Nietsvermoedend stond ik op het balkon en het was mooi weer, ik zette de emmer op de rand van het balkon maar ineens viel die om dus ik keek naar beneden en zag hem op de grond vallen. En nu komt het ergste, zo erg ben ik nog nooit in mijn droom geschrokken. Uit de emmer kwam het hoofd van mijn vader rollen en hij rolde zo om dat hij mij recht aan keek. Ik stond verstijfd met open mond op het balkon en andere mensen stonden gewoon op de grond en keken ook heel erg geschrokken naar mij. Het vreemde is ook dat ik eigenlijk nooit over mijn eigen spullen of huis droom, in mijn droom zijn mijn spullen en huis altijd anders en onbekend dan in het echt. Dit keer was alles in mijn droom wel echt van mij.

Een andere droom die ik vandaag had was dat een muur in mijn moeders huis in brandstond. Het rare was dat het vuur eigenlijk onzichtbaar was? maar we wisten dat het er was. Soms zag ik het vuur wel inneens en probeerde ik het eerst de heletijd met komen water te blussen. Maar het leek net alsof het vuur in de muur zat en daar sluimerde want steeds kwam het terug. snel probeerde ik alle kostbare dingen weg te halen zoals fotos van vroeger etc en de spullen van mijn moeder en zusjes te . Voor die muur stond een kast waardoor we niet goed konden zien of het vuur weer was begonnen en we trokken ook de lagen behang eraf. Echt heel vreemd. Ik weet niet meer of we het vuur nou hebben kunnen blussen, want ik werd wakker. In deze droom was het dus wel weer een vreemd huis

Groetjes N