Hallo,
Ik droomde ontzettend naar vannacht. Ik droomde over dat me zusje en ik (22 jaar) verdwaald waren in een duistere, enge wijk, en we probeerden er weg te komen, renden door tuinen heen, tot we ineens bij een tuin met hoge houten hekken terecht kwamen en we werden tegen gehouden door twee mannen rond de 25/30 jaar oud met een crimineel verleden. Opeens was mijn vriend er ook in de tuin en wouden die twee mannen mij en mijn zusje proberen te verkrachten en me vriend stond machteloos ertegenover. Ik wou niet dat dat met mijn zusje gebeurde en schreeuwde en huilde het uit en zei: *haarnaam* ren weg! Maar dat lukte der niet er werd aan haar arm getrokken en toen viel ze om op haar hoofd en lag ze er bewusteloos bij en toen schrok ik wakker... Ik was kapot om haar zo te zien.
(ik moet er wel bij zeggen dat in het verleden zijn ik en mijn oudere zus seksueel misbruikt door mijn vader en altijd bang was dat het ook bij mijn zusje gebeurd zou zijn maar dat heeft ze nooit willen zeggen, althans ze zegt van niet maar ik heb mijn twijfels..)
Ik weet niet helemaal wat ik met deze droom moet, en wat ik ervan moet denken. Is het misschien toch gebeurd of gaat er iets gebeuren met haar? ik ben er zooo bang voor...
groetjes