Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hoofdwonde en bloed

kj
11 jaar geleden

Dag iedereen,

Gisteren had ik een verschrikkelijke nachtmerrie waarvan ik graag zo weten wat ze betekend.
Ik kwam een kamer binnen en zag dat m'n vriend z'n schedel vol wonden zat. het waren een soort van open klovende wonden in z'n hoofd (onder z'n haar) waardoor ik zelfs zijn hersenen kon zien (heel vies!). Ik vertelde hem dat en hij voelde tussen zijn haar. Daardoor opende hij de wonden nog meer. Ik zei dat we naar het ziekenhuis zouden moeten gaan en was erg bezorgd. Hij zei dat het niet nodig was, het zou wel genezen. Daarna leunde hij wat naar achter en begon me te vragen hoe m'n dag was. Plots zag ik overal bloed op de grond en zag ik dus dat de wonden heel sterk aan het bloeden waren en hij het bewustzijn bijna verloor. Ik probeerde hem wakker te houden tot de ambulance zou komen en dan ben ik hevig in paniek wakker geworden. Wat zou dit kunnen betekenen? Ik ben er namelijk erg van aangedaan.

mark
11 jaar geleden

heel jammer dat iemand hier nog niet op gereageerd had ik heb vannacht presies de zelfde droom gehad een vriendin die ik een tijd niet gezien heb ik zag haar weer van de achterkant ik rende op haar af om der te begroeten maar op t moment dat ze zig omdraaide zag ik het zelfde alsof ze een lijk was en net was overleden haar hele kaak lijn was weg het 1igste wat ik zag was open rottende wonden ( geen bloed ) ze probeerde te laggen en me een knuffel te geven maar hoe graag ik der ook wou knuffelen nam ik zoveel mogelijk afstand van der bang dat ik hetzelfde kon krijgen en inderdaad hoe jij zecht dat je vriend gewoon naar jou dag vroeg zij een een zoortgelijke alsof ze wist dat de wonden er waren maar het niet echt uitmaakte ofzo kan iemand hier wat op zeggen wat dit betekend ? ( ze was trouwens in een groep ik kende de anderen niet maar ze hadden hetzelfde een groepje van 6/7 mensen )