Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over satan...

11 jaar geleden

Hallo ik ben Jeroen en heb een droom gehad..

Ik loop in het donker achter een onbekende meid aan.
Die meid draait zich om en wil mij pijpen en dat doet ze ook (sorry).
Op dat moment ben ik bang dat ik vies ben en verteld die meid dat ze verder geen sex wil.
Ik ben op mijn werk (fabriek) en hoor een vrouw zeggen"Jeroen had alleen dat maar hoeven te doen" (ik weet niet wat)
Dan sta ik in een elektronica winkel en sta voor een stelling waar high end audio kabels zijn op gehangen.
Ik wil graag goed kabels kopen en vraag aan mijn vriend wat de beste zijn, maar hij pakt spetterkaarsjes en steekt die aan.
Daarop reageer ik afwijzend, omdat het geen antwoord op mijn vraag was en vraag het opnieuw aan een vroegere vriend van mij, maar hij vertelde het mij niet en reageerde niet eens..
Ik kom weer op de fabriek en voel een enorme afwijzing.
Ik kijk naar de bedrijfsleider en hoor hem zeggen "ik kan niks met Jeroen en heb hem nooit gemogen en hij doet hier nooit wat" kreeg de boodschap dat ik niet meer welkom ben..
Op dat moment wijst iemand links boven mij naar een spiegel rechts onder met het spiegelbeeld van die voorman, maar in de spiegel was die voorman satan in een monsterlijke vertoning..

Wie o wie kan mij vertellen wat deze vreselijke droom betekend en voelt zich niet beledigd door regel 2 en 3?
Excuus daar voor, maar weet het op dit moment niet anders te verwoorden..

Dilara
8 jaar geleden

Hoi ik ben dilara en ik keek de laatste tijd veel naar filmpjes op youtube illuminatie filmpjes want ik was nieuwschierig . Maar vandaag in mijn droom zag ik iets roods een paar seconde later sloeg diegene me ik weet niet wat dit betekent . Kunnen jullie me helpen?

8 jaar geleden
Beheerder

Illuminati filmpjes zitten vol duistere occulte symbolen.
Daarmee vergiftig je de geest, want onbewuste inhouden zijn niet neutraal.
Deze beelden wekken bepaalde associaties omdat ze met archetypen werken.
In films, ook tekenfilms, stikt het soms van de verborgen symboliek.
We noemen dat subliminale boodschappen of mind control.
Disney b.v. was een illuminati en dat zie je in veel van zijn cartoons.
Illuminati symboliek zit in heel veel logo's of reclames verpakt.

Deze discussie is gesloten.