Het begon in een soort parkeer garage (veel grote betonnen palen), ik met mijn zus waren er samen en mijn moeder was er niet bij die was ergens heen ofzo. Plots ontstond er heel veel paniek en kwamen de eerste knallen ik en mijn zus keken naar buiten en zagen een vliegtuig die bommen liet vallen. Vanaf dat moment ging het heel snel we begonnen te rennen en m'n moeder te bellen, er was veel paniek en chaos.Ik zag politie heli's en 7 andere ''bom''vliegtuigen of naja het leken van die f16's. Ik hoorde ook brandweer mannen praten dat ze NIET wilde gaan omdat ze bang waren. Wij waren de straat opgerend achter ons was een soort heuvel met daarachter weiland en voor ons een klein muurtje van zo'n 30cm met daarachter een grote, lange winkelstraat en naast ons die soort parkeer garage. Ik rende de parkeer garage in en zag een vrouw naast haar auto staan (groene Jeep kan het me goed herinneren) Vrouw haar gezicht kon ik niet zien maar ze had kort bruin haar met slag. ze keek mij wazig aan en ik keek naar haar auto en schrok, heel haar auto zat aan de achterkant onder het bloed. Ineens hoorde we weer een knal en ik rende weer terug naar waar mijn zus stond maar op een of andere manier stond mijn moeder er toen ook. Door de knal ontplofte alle winkels plus de parkeer garage in een domino effect. ik en mn moeder en zus konden niet meer weg en toen deed ik een grote zwarte jas om ons heen slaan en ik zei het komt allemaal wel goed. Toen ik die jas weghaalde was alles normaal en rustig en stonden we daar nog met z'n 3 en het gekke was er was niks gebeurt, en toen heb ik op een of andere manier mezelf wakker gemaakt.
Mijn dromen bestaan meestal uit alleen geluid zonder beeld, of beeld zonder geluid.. Gek genoeg had ik het allebei gehad vandaag ik kon het voor mij zien (vandaar de details) maar kon ze ook horen praten. Ik kan mijn droom niet plaatsen dus ben erg benieuwd wat dit dan ook betekend.