Hallo allemaal,
Ik ben een jonge vrouw en ik heb de laatste tijd continue last van dezelfde soort nachtmerries. Mijn vriend is een paar maanden terug op zichzelf gaan wonen, en ik slaap in de weekenden altijd bij hem. De eerste tijd had ik geen problemen met slapen in zijn appartement, maar sinds een paar weken heb ik last van dezelfde soort nachtmerries. Ik droom bij hem heel vaak dat er een indringer in zijn huis is. Dit is een mannelijke indringer (20-30 jaar, lang sluik zwart haar en heel bleek). Hij staat in mijn dromen altijd in een hoek naar mij en mijn vriend te kijken als we aan het slapen zijn, of hij staat soms ook naast ons bed of onder het bed. Hij staat dus altijd te gluren, maar je voelt dat hij meer van plan is. Daardoor denk ik dus dat hij een psychopaat is, alsof hij eerst even een plan bedenkt of mij bang wil maken voordat hij ''over gaat tot actie''. In mijn droom ben ik dus ook aan het slapen, en soms zie ik hem van een afstand staan en zie ik mezelf ook slapen (sta dus buiten de droom), en soms wordt ik in de droom wakker en zie ik hem boven me hangen, schrik en ga gek genoeg verder met slapen.
Ik hoop echt dat iemand me kan vertellen wat dit kan betekenen en hoe ik hier vanaf komt, want ik begin langzamerhand wanhopig te worden om van mijn nachtmerries af te komen.
Heel erg bedankt alvast!