hallo allemaal
in mijn droom was ik een duits soldaat,tenminste dat denk ik,omdat ik duits praatte,ik wilde het er niet te dik op leggen dat ik duits was,maar het gekke was dat ik half nederlands ,half duits praatte.
ik zal m,n droom uitleggen
ik rende een hoek in,omdat ik achterna gezeten werd,en ik keek ff om het hoekje,en ik zag iemand naderen,dus ik schoot met een machine geweer,net zo lang tot ie leeg was,en toen werd ik gevangen genomen,ik moest op m,n knieen gaan zitten,en een man zei tegen mei,dat ie mij in mijn linker zij ,wilde schieten met een geweer,zodat mijn buik open zou liggen,ik vroeg hem toen of het niet de bedoeling was dat ie mij dood zou schieten,de man zei nee,en als je dood dreigd te gaan,geven we je gewoon een injectie,dat je bij blijft,ik zei alstublieft,schiet me niet neer,want ik heb een dochter,dit zei ik in het half duits ,half nederlands,ik was echt bang,de droom was ook zo levens echt,toen hoorde ik in m,n droom de deurbel bij ons ,3 keer achter elkaar,tenminste dat dacht ik,maar ik werd wel wakker,en ben toen uit het raam gaan roepen,,,wie daar wie daar,maar er was niemand,toen keek ik op de klok en het was 05:45 uur,nog vroeg dus
ik ben dus weer gaan liggen en deed m,n ogen toe,en meteen was ik weer terug in die droom,en die man in mijn droom,richtte z,n wapen op mij en schreeuwde,waar was je heen,je was in 1 keer weg,en op het moment dat hij de trekker over haalde,opende ik mijn ogen,en durfde ik niet meer te gaan slapen,toen ik weer op de klok keek waren we 10 minuten verder!