Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreselijke nachtmerries

catharina
11 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd vreselijke nachtmerries en ik heb geen idee wat dit te beteken heeft.
Ik droom steeds over demonen en dat mijn huis bezeten is, en in die droom probeer ik dan van alles te doen om dat tegen te houden zoals bidden en de bijbel lezen maar ik kan er geen grip op krijgen.
En ik zie echt enge dingen en ik ben helemaal niet thuis in die dingen want ik kijk geen horror films of zo, dus snap ik niet waar het weg komt.
En ze maken me zo angstig dat ik gewoon niet meer in me bed durf te slapen, maar beneden bij de tv zo dat ik wat afleiding heb.
Ik hoop echt dat iemand weet wat dat betekend want het maakt me echt bang en ik voel me zeker niet gemakkelijk in me eigen huis, en dan ben ik nog wel net verhuist.
groetjes Catharina

Emmy Nener
10 jaar geleden

Vreselijke nachtmerries telkens weer over overleden ouders (al even geleden), over ongelukkige jeugd, over overlijden partner einde 2012 (alcoholist, was 63 jaar), over stiefkinderen (ivm erfenis) over jobs en falen, over angst om hond te verliezen (is 13 jaar, heb 1,5j geleden al een hond verloren). Ik droom ook veel over oorlog, vechten, vreemde ziektes, kerkhoven, demonen, over mannen die ik ken die mij verleiden...