Hallo,
Ik heb gehoord van mensen dat ik onrustig ben in m´n slaap maar dat ze niet goed weten wat ik zeg. Nu ben ik ineens ook sinds heel kort geleden begonnen met tandenknarsen. Hierdoor werd ik steeds nieuwsgieriger naar wat er eigenlijk gebeurd in mijn slaap. Dus heb ik een dreamapp gedownload die dat opneemt. Ik ben bij de opname van vannacht wat paniekerig geloof ik. Ik hoor op de opname een mannelijke stem die iets brabbelt wat ik eerst niet versta en dan hoor ik 'kom we gaan.' Hierop word ik zelf paniekerig en fluister ik 'nee wacht, nee, wacht nee, nee!'. Ik neem aan dat ik de mannelijke stem zelf ben ofzo? Dat ik mijn stem hiervoor verander, want wat moet het anders zijn behalve ik zelf? Ik weet alleen niet hoe dat kan en waarom! Ik kan die stem namelijk nu ook niet zomaar nadoen. Ik ben trouwens een meisje. Ik heb ook al een half jaar ofzo dat ik mijn dromen niet kan herinneren terwijl ik voorheen altijd wist wat ik had gedroomd enzo. Want ik vond het leuk om die dromen te herinneren en er over na te denken en zo. Weet iemand misschien wat het betekent wat ''ik'' zei? En hoe het kan dat je het allemaal niet meer herinnerd en wat kun je hier tegen doen?
liefs.