Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zeer aparte nachtmerrie

LRD
9 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik samen met mijn vader in de supermarkt stond en dat we aan het praten waren over een meisje dat we zagen lopen. Mijn vader zei nog "dat meisje zal ongeveer dezelfde leeftijd als jij hebben". Daarna veranderde de situatie in een nachtmerrie. Het meisje waar mijn vader en ik 1 seconde geleden nog over praatte had opeens een pistool in haar handen en schoot iedereen neer die ze tegen kwam, waaronder ook ik zelf. Ik viel op de grond voor de neus van mijn vader en hij keek heel erg geschrokken. Het meisje wat een pistool in haar handen had kwam aflopen om mijn vader en schoot hem in zijn knie. Waarna het meisje mijn vader voor mijn neus ging martelen.
Ik zei nog tegen mijn vader "ik hou van je pap" en toen schok ik wakker. Ik was helemaal bezweet en belde gelijk mijn vader op om te vragen of alles goed met hem was. Ik ben erg geschrokken van deze droom en ik zou graag willen weten wat het betekent.

xsimone2001
9 jaar geleden

Hallo,

Wow, heftig zeg. Ik denk dat je ergens in je onbewustzijn bang bent om je vader te verliezen binnen kort. Heeft hij een ernstige ziekte ? Of misschien dat je jezelf zwak voelt. Machteloos. Voor sommige betekenissen moet je vooral om je zelf heen kijken en naar jezelf. Vraag jezelf wat je voelt. Wat je van jezelf vind.
Ik hoop dat ik van hulp kon zijn

Mvg Simone