Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Met de dood bedreigd

Mark
9 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik werd net met een kloppend hart wakker.

Het verhaal ging dat ik een fiets op slot wou zetten en dat er twee mannen kwamen en de fiets wouden hebben. Ik ben toen eigenwijs gaan doen en heb hun van alles lopen wijs maken en ben ruzie gaan maken. Toen ik even later een gebouw in liep en m'n baas om hulp vroeg liep een van de mannen een stukje weg en ging achter een computer zitten, ik wees hem aan en liep met wat vrienden naar buiten die het over deze man hadden.

Eenmaal buiten gekomen keken we achter ons en kwam de man naar ons toe en stak een van m'n vrienden met een krant. Ik schreeuwde tegen hem dat ik aangifte tegen hem zou doen waarop hij zei van: "Okee is goed, ik zorg wel dat je bij de politie komt, met je hoofd in een bakje."

Wat betekent dit?

Even wat achtergrondinformatie: Ik ben een keer in het echt bedreigd om m'n fiets af te staan anders zou er een kogel door m'n kop gejaagd worden, er was geen pistool echter aanwezig en ik begon toen ook eigenwijs te doen

Mark
9 jaar geleden

Iemand?

Lulu-A
9 jaar geleden

Ik denk dat het handig is als je met iemand gaat praten, want dit duid op 'post traumatische stress'. Dat verklaart dat je die trauma-gerelateerde nachtmerrie had. Maar echt een betekenis heeft het denk ik niet. Ik hoop dat dit geholpen heeft. :)

8 jaar geleden
Beheerder

Het lijkt mij een verwerkingsdroom
De man achter de computer is een kille psychopaat die niets geeft om je gevoelens. (verstand en gevoel op nul)
Je leven is meer waard dan je fiets en daar zou je je hoofd voor moeten verliezen?

Die angst zit nog in je.
Je wilt het op slot zetten, maar dat lukt niet, het is "nog niet Àfgesloten".

Je fiets is net als een ander voertuig een beeld van jezelf. (psyche/ lichaam)
De fiets is een individueel voertuig waarmee jij de (levens-)koers bepaalt.
Dat is wat ze je dus willen ontnemen. (duistere innerlijke krachten, schaduwkanten)
Maar je staat je "mannetje".