Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hele nare droom...

LolaPaloma
9 jaar geleden

Hallo,

Ik heb een wel hele nare lugubere droom gehad vanacht. Ik was op een afdeling op het ziekenhuis ofzo, en zag daar een man die zijn gezicht volledig gehecht werd, kennelijk voor een tweede keer. Het leek alsof het hoofd van die man soort van in overkruis compleet versneden was. De eerste keer diagonaal, nu was het haaks. Toen ik beter keek, bleek het de vader van mijn vriend te zijn (met wie ik niet een heel warme band heb, omdat hij nogal erg ongenuanceerd, veroordelend en onempathisch kan zijn in zijn uitspraken. Hij heeft ook altijd gelijk. Ik tolereer en respecteer hem wel) Het bleek dat hij zichzelf dit aandeed door gewoonweg, hoe luguber, messen in zijn gezicht te steken. Hij wilde op die manier kennelijk een einde aan zijn eigen leven maken, na het overlijden van mijn schoonmoeder aan kanker (in werkelijkheid leeft zijn nog en heeft ze kanker overleefd.

Ik vind het echt een heel erg bizarre droom en kan er geen touw aan vast knopen. Ja natuurlijk kan ik zelfdoding en messen gaan opzoeken, heb ik al gedaan. Maar dan nog kan ik er niks van maken wat de droom in deze setting in totaliteit nu eigenlijk heeft te betekenen en ik vind het zo bizarre?

Groetjes,

LolaPaloma

9 jaar geleden

.