Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie ex

Miss898
8 jaar geleden

Ik droom vaak dat ik en me ex weer samen zijn. Maar vanacht had ik een hele enge nachtmerrie ik werd er huilend en angstig wakker van. Ik was bij mijn vader thuis met mijn huidige vriend en mijn ex (vader van me kind) kwam ook langs om z'n kind te zien maar ze lag al in bed, me ex werd geïrriteerd door de aanwezigheid van mijn huidige vriend en ze gingen met elkaar op de vuist me ex sloeg hem helemaal in elkaar zat boven op me vriend te rammen op zijn gezicht en ik hoorde elke dreun en klap kei hard en rende naar de buren voor hulp en niemand hielp en ik kon niks doen me huidige vriend werd gewoon dood geslagen en ik zag het. Ik vraag me af wat zo' 'n nachtmerrie betekend

8 jaar geleden

Als je droomt over je ex dan hoeft dat niet perse te betekenen dat je weer bij je ex wil terugkeren. Denk eens over de leuke- en minder leuke kant van je ex. Dit zijn dezelfde eigenschappen die je in jezelf leert erkennen. Dat je weer samen bent met je ex, suggereert dat er iets of iemand in je leven is, die soortgelijke gevoelens oproept die je gedurende de relatie met je ex had. Als je anderen ziet vechten in je droom, vertelt dit ook dat je je eigen problemen of onrust niet onder ogen wilt zien. Je neemt niet genoeg verantwoordelijkheid of initiatief bij het vinden van een manier om met je problemen om te gaan.