Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Achter de deur

Robin
8 jaar geleden

Ik had net een droom/ nachtmerrie ....
Ik was in een kamer met iemand , toen de deur open stond. Ik werd bang en voelde dat er iets aan kwam.l of indd geval er al was . Dus deed snel de deur dicht, zodra ik hem dicht had hoorde ik gerommel achter de deur. Als of er iets of iemand was . En toen schok ik wakker

Robin
8 jaar geleden

Ik herriner me net inees nog meer van mijn droom.
Ik was thuis bij mijn ouders ... En ik kon niemand vinden, ik hoorde se wel athans me moeder. Onze huis is niet groot en je kan maar op een paar plekken kijken, maar in mijn droom duurde het uren. Pas toen ik het op gaf en het huis wou verlaten, werd het ademen van mijn moeder harde ik hoorde der harder en in eens stond ze achter me ze zei wat tegen mij . Ik weet niet wat meer maar dit is to hoe verre ik mijn droom weer weet

8 jaar geleden

Je wordt begluurd door iemand. Daar heb je totaal geen trek in. Niemand is achter de deur. Je zag spoken. Het gerommel achter de deur kan je angst zijn voor het onbekende. Hetgeen in jezelf (eigenschap) wat je nog niet ontdekt hebt.
Als je iemand kwijt bent symboliseert dit verloren kansen, eerdere relaties of een vergeten eigenschap van je karakter. De band die je had zegt je iets over je emotie. Het huis ben jezelf. Je lichaam, ziel, denken. Deze is heel groot en onoverzichtelijk. Het is alsof je even het spoor bijster bent.

8 jaar geleden
Beheerder

Waarom ben je bang van je moeder?

Angst voor het onbekende?
Het huis ben je zelf.
Er is iets dat je niet weten wilt.
Kan alleen maar uit je onbewuste komen.

Robin
8 jaar geleden

Super bedankt dit helpt al veel, ik had dat er niet achter gehaald maar het komt er wel mee in de buurt van mijn huidige situatie