Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Harry Styles dood

KellyHermans
8 jaar geleden

(Waarschijnlijk zullen sommige van jullie vinden dat ik raar ben of aandacht zoek maar ik heb vannacht een nachtmerrie gehad en ik zou graag willen weten wat die betekent want ik ben echt wenend wakker geworden) dus mijn nachtmerrie was dat Harry Styles op een boot ging (op vakantie? Voor werk?) en na 2 dagen op de boot, 6 juli 2016 (ik zag dit op zijn doodsprentje (ja, Harry gaat dood) en ik ben eig wel blij dat deze datum al voorbij is) dus na 2 dagen gaat Harry dood (boot gezonken? Was hij ziek? Hartaanval?) en ik was in mijn droom de hele tijd aan het wenen en toen werd ik wakker en ik barste in tranen uit en ik kon niet stoppen met wenen?!! (En jullie denken nu mss wel dat ik gwn n rare fan ben en dan ben ik mss ook, maar ik heb dit echt gedroomd en ik zou echt heel graag weten wat het betekent...)

8 jaar geleden

Je kijkt op tegen de deze boyband artiest. Een helden persoon. Je gaat op weg naar een nieuwe oever. De dood van de jongen geeft aan het oude vertrouwde te verlaten om naar de nieuwe bestemming te kunnen gaan, zonder dat je hierbij weet wat je te wachten staat.

8 jaar geleden
Beheerder

Het heldenarchetype kan je soms de moed geven iets te ondernemen, maar uiteindelijk zul je zelf weer verder moeten zonder idolatrie. Hij is de prins op het witte paard, maar kan er natuurlijk zat krijgen.
Je moet je libido op meer reƫle figuren richten anders raak je onvermijdelijk gefrustreerd.
Weinigen kunnen beantwoorden aan zo'n ideaal. Daarom mag je zulke voorbeelden ook niet projecteren.
Godenzonen zijn niet voor de gewone mens weggelegd.
Hij is de typische animus in een heldenrol.
Sterven is nooit echt, dus ook hier een symbolische dood.
Mogelijk transformeert hij naar een meer aangepaste versie, anders groei je ook niet uit je fan-tastische dromerijen.

Lees Campbell, De held met de 1000 gezichten.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.