Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droomuitleg Auto

Hobby
8 jaar geleden

Hallo,
Ik droomde dat ik in mijn eigen auto zat. Er loopt iemand, een vrouw met een strak gezicht zonder uitstraling, op mijn auto af. Ik doe mijn deur op slot en zie de vrouw als een gevaar. Ze loopt om en ik doe snel de andere portier op slot. Dan is er een tweede persoon bijgekomen. Ze pakken mijn auto bij t handvat op en voordat ze mij en de auto weggooien schrik ik wakker. Kan je me helpen mn droom uit te leggen.

8 jaar geleden
Beheerder

De auto is je psyche. het kastje waarin jij je verschanst.
De vrouw wil ook in dat kooitje meedoen maar jij houdt de deur dicht.
Als wraak smijten ze je dan maar opzij.

Je kunt de anima niet negeren want dan wreekt zij zich vroeg of laat.
Haar houding weerspiegelt precies hoe jij daarmee omgaat (en met het vrouwelijke in het algemeen).
Dus ik schat dat je zelf nogal vlak in je gevoelsleven bent?

8 jaar geleden

Hai Hobby,
In de auto kan men zijn eigen koers bepalen. De vrouw is je eigen vrouwelijke kant, die niet echt ontdekt/ontwikkelt is of die je niet wilt toelaten. Vrouwelijke kanten zijn: zorgzaamheid, emotie en intuïtie wat de positieve kanten van vrouwelijke eigenschappen zijn. De negatieve zijn bijvoorbeeld: kattigheid en jaloezie.

Hobby
8 jaar geleden

Ik was zelf ook mn droom aan t overdenken en kwam zelf al tot de conclusie dat de vrouw ikzelf ben en degene in de auto mijn bange kwetsbare binnenwereld en beiden wellicht dus niet goed in contact met elkaar. jullie omschrijving is denk ik heel treffend, knap dat jullie dit zo eruit weten te halen. Dank je wel voor jullie uitleg en steun.