Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Ik droomde dat ik in de tuin zat met mijn vriend, hij ging naar huis en mijn buren kwamen in bij mij in de tuin. buurvrouwen ze hadden een kar nodig die bij mij zou moeten staan maar die stond allang niet meer bij mij dus daarna stonden we te kletsen en ik kijk ineens naar binnen en ik dacht waarom ligt er zoveel troep dus ik naar binnen snel alles een beetje aan kant schuiven en ik loop mijn gang ik en daar zat de inbreker dus ik rende hem nog achterna en ik zag er nog meer ze waren met een groep toen ben ik naar binnen gegaan mijn buren vertelt en toen wilde net mijn vriend bellen dat hij terug moest komen en toen schrok ik wakker.
Later viel ik weer in slaap en ging mijn droom verder weer een inbreker in mijn huis en zag ik hem bij mijn buurvrouw inbreken toen heb ik hem gepakt en aan het trekken duwen was ik, ik wilde hem heel de tijd niet laten ontsnappen stonden op een gegeven moment in mijn ggang toen had ik hem zo klem toen had hij een mes sneed mij in mijn arm en ik hem met een heel bot mes tegen zijn arm, verder geen bloed. toen kwam mijn vriend en een vriendin en nog een vriend en ik hield de inbreker maar beet en ik weet niet meer hoe maar ineens was de inbreker we en bleek mijn vriend de inbreker te zijn. ik wist niet wat ik moest doen hield hem vast bij zijn arm en besloot toch maar de politie te bellen dat lukte na 3x toen zag hij zijn kans op een gegeven moment zijn dochtertje zat bij hem op schoot daarom dacht ik dat ik wel rustig kon bellen, toen zette hij zijn dochtertje neer en rende weg en ik rende achter hem aan en riep doe nou niet ren niet weg denk aan je kinderen. ik zijn dochter zoeken die was aan het spelen dus ik nam haar mee naar mijn huis ik zag de undercover agenten (dacht ik) en ik zat maar te denken hoe ga ik dit aan haar moeder vertellen en ik kan haar toch niet daar brrengen en dat ik niet wilde dat hij zijn kinderen niet meer zou zien of daarmee problemen zou krijgen. ik besloot hem te bellen en hij belde dat ik weg was maar ik zij en je dochter dan enzo uiteindelijk wilde hij wel weer komen en toen werd ik zo ongeveer wakker
was best een heftige droom, ben wel benieuwd wat het een beetje zou kunnen betekenen. bedankt! :)
De tuin staat voor ontspanning en een geluksmoment. Goede buren staan voor een veilige leefomgeving, maar deze wordt abrupt verstoort door de inbreker(s). Wordt er misschien inbreuk gepleegd op je privacy? De troep staat voor een onoverzichtelijke situatie.
Je hebt steun van anderen nodig. En probeert mensen te bellen. Maar ik lees nergens dat er ook daadwerkelijk telefonisch contact is met vriend of bekenden. Eigenlijk word je dan ook niet gehoord. Het wegrennen is het weglopen van bepaalde situaties of eigenschappen in jezelf die je niet wilt erkennen. De politie laat lang op zich wachten. Ik weet niet of de daders gepakt zijn. Een oplossing is er (nog) niet.
Beheerder |
Als je niet oplet sluipen allerlei elementen in je psychische huis rond.
Het huis is nooit waterdicht. Iedere gedachte of angst roept verschijningen op.
Dus de "inbreker" is iets waar je bang voor bent.
Als je rustig in je tuintje zit let je niet op en staan de deuren en ramen open want als de kat van huis is hebben de muizen vrij spel.
De buren hebben een kar nodig? Waarom? Is het een kruiwagen? (carrière) of moet de mest opgeruimd?
De buren willen werken?
De "inbreker" blijkt dan weer je vriend te zijn die een inbreuk maakt op je privacy.
Je wilt hem wel en niet toelaten in je geest.
Hij, de inbreker/ vriend heeft je dochter op schoot?
Is dat niet wat gewaagd, of veelzeggend? Daarbij voel jij je veilig?
Als dan je vriend die als inbreker wordt gezien uit je leven wil weglopen, loop je hem in een opwelling van tegenstrijdigheden na. Wat moet je met zo'n relatie?
Klassiek thema: "Héééélp, ik wil terug naar mijn moeeeedeeeer!"
Het klinkt als relatievrees of bindingsangst.
Hij mag er wel zijn, als hij maar onzichtbaar is.
Het is zo'n relatie die via de kinderen verloopt.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.