Hallo,
Ik was alleen thuis en stond toevallig voor de open zolderraam. Ik keek uit het raam en zag twee personen op een scooter met helmen, het waren mannelijke onbekende personn. Ik kreeg meteen het gevoel van "Ze willen mijn huis binnen treden". Ik deed zo snel mogelijk alle deuren op slot alleen de achterdeur lukte net niet. Ze waren al bij de deur ik weet niet meer wat er precies gebeurde maar ik brak een glas en sneed de keel van de ene persoon. Het was gewoon een sneetje. Ze gingen weg. Verder was ik erg geschrokken en probeerde het aan mijn ouders te vertellen maar door het huilen lukte dit niet echt. Daarna schuilde ik met een vriendin van me in mijn huis. Ik wist dat ze elk moment weer zouden komen, dus hadden we alle deuren op slot gedaan. Op een of andere manier zijn ze toch binnen gekomen maar dit keer lukte het om te vluchten. Ik rende door alle straten en zei tegen ieder persoon dat die man achter me me achtervolgde. Na dit gebeuren waren ze opgepakt. Ik had alleen een trauma opgelopen. Ik was psychisch niet meer in orde. Ik was heel erg angstig. Ik had het allemaal heel ernstig ervaren. Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets droom. Vaak willen onbekende mensen mijn huis binnendringen, of word ik achtervolgd. Wat houdt dit allemaal in? Alvast bedankt..