Hoi,
Droom bijna elke dag dat ik op de vlucht ben voor mensen die me proberen te vermoorden, vd week was ik op een grote ruimte en was 1 man die ik niet zag in mijn droom maar ,maar werd in opdracht van hem achtervolgd door iedereen die me probeerde te vermoorden....was toen met onbekende mensen die met mij vluchten. Andere droom was ik in een stad en probeerde in verschillende huizen te schuilen maar moest steeds weer weg vluchten omdat ze me weer hadden gevonden, dacht op een gegeven moment ontsnapt te zijn "was opeens met meer mensen op de vlucht die ik in mijn droom kende" kwam na lange looptocht bij een soort school maar zag uit de verte weer een groep mensen staan en eentje zette een boom weg zodat ik dat zag en wist weer dat we moesten vluchten. Vanacht kende ik voor het eerst degene met wie ik op de vlucht was, was met mijn moeder en waren al een tijd op de vlucht ol een gegeven moment reden we over de snelweg en mensen probeerde een ongeluk te creeeren zodat we zo zouden overlijden, stukje voor de snelweg vergeten maar werd doen ook al achterna gezeten door meerdere mensen die me probeerde te vermoorden, mama kwam bij mijn weten pas ter sprake op de snelweg. Eindigde bij mensen Thuis geen idee wie het waren en probeerde ons ook te vermoorden. Dit is nu al 2 weken aan de gang en snap er niks van. Word badend in het zweet wakker en als ik uiteindeljjk weer in slaap val gaat meestal dezelfde droom weer verder maar op een andere plaats. Dus net als vanacht eerst de snelweg en na even wakker te zijn ging de droom dus verder in dat huis. Want wist in die droom ook dat ik net daarvoor veel was achternagezeten in de auto. Wat is dit?
Groetjes lousanne