In de astrale wereld kun je projecteren, dat is net als in de realiteit, alleen zie je het letterlijk.
-----------------
Ik snap dat niet. Ik herkende mij erzelf niet in dat figuur. Dat energie was sterker dan ik en vrolijker en enger dan ik tegeleijker tijd :).
De witte kabel zou het zilveren koord kunnen zijn, waarmee je geest en het lichaam zijn verbonden.
-------------
Zoals ik al zei, ik herkende me niet in dat figuur/geest.
-----
Gezien het feit dat je zo ziek lijkt zul je best gedachten hebben over de dans met de dood.
----
dat klopt ik dans al een tijdje met de dood denk ik zo voelt dat tenminste.
Niet dat deze droom dat ook zo bedoeld.
Wie erg ziek is of hoge koorts heeft kan gaan hallucineren.
----------
Dat snap ik, alleen in mijn geval heb ik al mijn hele leven last van of zeer ernstige astrale projectie, of geestverschijnselen. ( ik slaap altijd met licht aan van kinds af aan al. )...dat zou betekenen dat ik me hele leven zou ziek zijn en hallucineren. wat dus weer niet klopt..
Je hangt dan buiten je lichaam en staat open voor bovennatuurlijke invloeden en gedachtenspinsels.
Omdat je er gezellig mee kunt praten, vraag ik mij af, waarom vraag je dan niet, wie of wat hij is en wat hij komt doen?
De vragen die ik vergeten was dankje voor de tip, ik vroeg aan die persoon juist wat er mij aan de hand was heb k een ziekte en dat soort dingen. Kreeg alleen maar vage antwoorden terug. Lekker dan.
Het licht aandoen is het verschijnsel verdrijven, want licht is bewustwording.
---
Daarom doe ik dat dus al van kinds af aan :)
Dankje voor de tips :) hopelijk komt dit niet al te verwarrend over.