Hoi,
Ik droomde vannacht dat ik met een aantal vrienden van de scouting naar een pretpark was. Een vriendin van ons zagen langzaam in het water vallen terwijl wij iets anders aan het doen waren. Ze had drank op in plaats van water oid, wat best raar is want die vriendin raakt alleen maar Hugo aan.Toen ze in het water viel sprongen wij in het water om haar te pakken, toen ineens mijn beste vriendin en vriend aan kwamen lopen en de "dronken" vriendin uit het water trokken met onze hulp. Daarna waren ze weer weg. Toen bleven we daar op de rand zitten terwijl de vriendin achter ons bleef liggen.
Toen sprong het ineens over naar een andere scene. We zaten met zijn alle te eten, en er zat ook nog een volwassenen bij die ik eerst wel herkende maar nu niet meer weet wie het was.. Alles was heel vrolijk en ik keek naar achteren waar ineens een man of vrouw, helemaal in het zwart met alleen de ogen zichtbaar, vandaan kwam. Hij/zij had een hele grote pot vast waar een geweer in zat. Ik zei "Wat is dat?" Tegen mijn vrienden maar ze hoorde het niet. Toen zag ik dat het een aanslag was en riep ik heel hard "Rennen! Dot is een aanslag" en al mijn vrienden gingen rennen maar de "dronken" vriendin niet. Ik rende terug, maar iedereen om mij heen bleef rustig zitten en ging verder eten. Ik pakte de vriendin en trok haar mee naar de uitgang die heel dichtbij bleek te zijn, want we waren er ineens. Maar daar stonden niet mijn vriendinnen maar kennissen van ons. Een jongen van 16 en zijn moeder. Ineens had ik ook niet mijn vriendin meegesleurd maar mijn 13-jarige broertje. De vader van die jongen die kwam heel snel aangerend vanaf een andere kant, terwijl er op hem geschoten werd,maar hij werd met niet geraakt
Toen liepen we ineens in een grote vluchtende massa mensen en liepen we door een gang heen (waar ik al zeker 4x vaker over heb gedroomd) naar een attractie die de langzaam de lucht in gaat. (Een soort Pagode uit de efteling, maar dan zat je vast. Deze attractie keek uit over het eetplaatsje waar we zojuist zaten te eten, en er lag weinig bloed, maar ik wist wel dat iedereen dood was. Toen werd ik wakker..