Ik had n verschrikkelijk rare nachtmerrie... ik zat samen met mijn 13 jarige zoon en een onbekend vriendinnetje van hem in een helicopter. Volgens mij vloog ik, dat heb ik niet gedroomd dus weet ik niet zeker maar er zat voor de rest niemand in. En de kinderen zaten achterin. Toen storte de helicopter neer. Het rare was dat ik er gewoon uit kon komen. Ik rende naar de achterdeur om de kinderen te helpen die waren allebei bewusteloos. Ik dacht nog emoties uitschakelen en helpen. Bang dat de helicopter zou ontploffen heb ik het onbekende vriendinnetje en mijn zoon eruit gehaald.
Hierna veranderde mijn droom de landingsplaats was opeens een andere plek. De helicopter lag nu in stukken in ons bedrijfspand en overal kwamen ambulance en politie te hulp schieten. Mijn man en ik stonden buiten. Er waren ook geen emoties bij mij, de slachtoffers die ze aan t helpen waren nu onbekende. Mijn eigen zoon is nu uit mijn droom. Toen de hulptroepen weg waren lieten ze in ons bedrijfshal een grote bloedbad achter met overal stukken huid en lichaamsstukjes. Alsof ze daar geslacht waren. Het rare is dat dit ook niks met mij deed, geen emonties ik was niet bang en vond t ook niet eng.. heel raar. Ik werd wakker met n misselijk gevoel en verward.