Ik heb gedroomd dat mijn vriend (die in het buitenland woont) een evenement in een bioscoop had georganiseerd en ik was erheen met mijn familie. Toen hij zelf binnenkwam wilde hij mij en mijn familie niet groeten en wilde hij niet naast me zitten en mijn hand vasthouden. Daarna springt de droom over naar een zwembad. Het zwembad loopt een soort hoepel waar je alleen maar rondjes kan zwemmen. Er is een soort wedstrijd gaande en iedereen is verdeeld in 4 teams (het hele zwembad zit vol Met mensen). Mijn vriend zie ik aan de overkant zitten en hij is met een blond meisje aan het praten. Ik probeer zo snel mogelijk te zwemmen, maar wordt steeds teruggetrokken aan mijn voeten. Ik ga niet met mn hoofd onderwater, maar kom niet vooruit. Degene die mij terugtrekt is erg verdrietig. Ik voel me erg boos en verdrietig en ga het zwembad uit. Hier probeer ik mijn eigen keel door te snijden maar heb ik alleen zo'n plastic gekleurd kindermes, dus lukt het niet. Ik loop weg en ineens is het avond en rent mijn beste vriendin naar me toe om te vragen of het wel goed met me gaat. De paniek slaat toe in de menigte, we zijn terug in de bioscoop. ER is een soort monster met een doodskist. Ik verstop me met mijn beste vriendin, maar ik word aan mijn voeten meegetrokken door het monster en wordt samen met een andere jongen in de kist gestopt. Hier kunnen we niet ademen. Ineens gaat de kist open en wordt de jongen omgeruild voor jongen2. Jongen2 heeft zichzelf opgeofferd voor de eerste jongen. Nogsteeds kan ik niet ademen en niemand kan ons helpen. Mn zus is in paniek en mn vriend doet niks.
Wat kan deze droom betekenen?