Hey, ik zit voor de eerste keer hierop, want ik heb nu toch al een hele langs tijd steeds ongeveer dezelfde droom.de meest recente is 1 minuut geleden en die zal ik ook even uitleggen.
Ik liep door een 'jungle' en mijn gevoel zegt dat het Thailand is, ik loop over een heel smal stukje, laten we zeggen een boomstronk breed genoeg voor 1 persoon.
Daar loop ik een man tegenmoet die dus ook over de boomstronk wilt lopen en dat ook begint te doen, en mij dus bijna in het water dringt.
Hierna begint hij mij proberen te helpen over te steken, wat heel simpel zou zijn als hij een stapje terug deed, maar geen haar op zijn hoofd die eraan dacht.
Hierna begint hij mij heel wanhopig, bang en schreeuwend te waarschuwen, hij spreekt immers een andere taal dan ik. Na wat heen en weer geschreeuw valt hij dood in het water, met naast hem dus een dodelijke slang die dus mij bijna te pakken had.
Sorry als het onduidelijk geformuleerd is!
Ik heb dit soort dromen nu al wat weken achter elkaar, met dat ik ook 's nachts wakker lig.
Mocht iemand wat meer details willen hebben over de dromen, of over gebeurtenissen in mijn leven, om mij te kunnen helpen erachter te komen wat deze dromen voor mij betekenen, hoor ik het graag.
Groetjes,
R