Hallo,
Ik ben net met een bijna uit mijn borstkast bonkend hart wakkergeschrokken van een nachtmerrie met een heel onduidelijke betekenis, maar ik zou die graag willen weten.
De droom begon bij dat ik met iemand (een vreemd karakter, een meid genaamd Emily?) een stukje horrofilm aan het kijken was. Er was een close up in het donker van een baby of kind, en opeens (met spontane achtergrondgeluiden die natuurlijk niet meehelpen) licht het oog op, maar dan heel eng en wit lichtgevend, en het begon ietwat te vervormen.
Ik kon de film niet meer aan en liep weg. Opeens was ik in deze hele enge en schokkende ruimte. Het leek erger dan een slachthuis. Er was een grote lopende band met stukken vlees en complete dieren erop. Aan de ene kant liep de band door en later de super hete oven in, aan de andere kant kwam het vlees uit de oven. Het was super angstaanjagend om complete dieren zo gegrild uit de over te zien komen. Echter, er leek iets mis te gaan met een stuk vlees. Emily ging ernaar kijken, klimde op de band, maar lukte het niet om er op tijd af te gaan. Ze ging met de band me. Ze schreeuwde. En schreeuwde. Ik probeerde mijn oren dicht te houden, maar het hielp niet met hoe angstig ik me voelde. Ze schreeuwde nog meer. En toen stopte het. Ze zou elk moment uit de oven kunnen komen en gegrild op de band zijn te zien. Het was zo ongelofelijk zenuwslopend, ik werd wakker. Bijna huilend.
Enig idee wat deze nachtmerrie zou kunnen betekenen? Ik hoop snel wat te horen. Alvast bedankt.