Hey,
Ik had gisteravond een droom, alleen weet ik alles niet zo heel goed meer maar wel ‘ iets ‘.
Er was onder mijn bed een rat, een witte. Hij leefde daar en kwam er echt niet uit. Ik ben natuurlijk bang voor ratten, dus ging heel de tijd gillen enzo maar eigelijk deed hij niks. Dus ik kon gewoon normaal op mijn bed zitten, of in mijn kamer zijn zonder dat hij iets zou doen. Hij bleef gewoon onder mijn bed. Later in mijn droom, ik had iets op mijn hand gedaan (ik weet helaas niet meer wat) maar toen rende die rat vanuit onder mijn bed, keihard op mij af en beet me heel hard in mijn hand. Ik schrok hiervan en probeerde hem weg te halen maar lukte niet. Ik kreeg pijn, maar hij bleef bijten. Daarna was ie klaar, en rende weer terug onder mijn bed. Ik keek naar mijn hand en dat stukje bij mijn duim daarzo, zat vol met beten van hem en het deed echt pijn. Het ging niet bloeden ofzo.
Wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb nog nooit over ratten gedroomt. Wat betekent een witte rat? En dat hij onder mijn bed leefde, zou dat wat kunnen betekenen? Of die rattenbeet misschien?