Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

opgesloten in kast

anthony68
16 jaar geleden

een donkere man zit me achterna hij is niet te doden ik heb zijn partner gedood we lopen door kantoor ik zeg tegeniedereen hij is niet hetzelfde (mijn emoties ben ik niet te baas) ze beginnen me te helpen maar hij laat zich niet stoppen ik loop de trap af en duik in een kast doe deur dicht het is een schuif deur ik houd de deur tegen maar kij doet hem beetje bij beetje open ik zie een andere kast het leger komt me helpen ze kunnen hem niet tegen houden ik duik de andere kast in maar krijg de deur niet dicht me jas zit er tussen

Isabella
15 jaar geleden

oké wat Betreft die man hij is Aggresief
Als je een man ziet in je droom, vertegenwoordigt hij het mannelijke aspect van je persoonlijkheid: deze kant is assertief, rationeel, aggressief of competatief. Als de man een bekende van je is, dan is de droom een afspiegeling van je gevoelens voor deze man. Achtervolgd worden mischien ben jij een beetje bang voor enge mannen dat ze je doden enzo? Achtervolgd worden is een veel voorkomend dromen verschijnsel namelijk. Als het je nog eens gebeurd vraag waarom hij dit doet. Over dat kantoor weet ik niet dat is vast niks bijzonders je hebt vandaag gewerkt dus. Als het op een oude werkplek is suggereert dit dat er nog een oude les te leren valt en dat je deze toe kan passen in je huidige situatie. En de kast is : Een droom over een volle, netjes ingerichte kast wijst op plezier en tevredenheid; als de kast leeg en vuil is juist het tegenovergestelde.. Maar hangt er ook af wat voor kast mischien een kledingkast?Als je droomt over een kledingkast voorspelt dit dat je geluk zal worden tenietgedaan omdat je probeert er rijker uit te zien dan je daadwerkelijk bent. Wanneer je in je droom ziet dat je kledingkast leeg is, dan zult u het gevaar opzoeken. En die jas wat voor jas bont of regen?
Dromen over een jas symboliseren de defensieve kant van je persoonlijkheid. Je zou jezelf kunnen isoleren. Overweeg ook de kleur, kwaliteit en type jas voor extra betekenis. Een droom over een sjofele, versleten jas suggereert dat je niet zo lekker in je vel zit. Een droom over een bontjas symboliseert welvaart en luxe. Het wijst ook op je behoefte aan aandacht en je behoefte te worden bewonderd. Een droom waarin je een regenjas draagt, suggereert dat je jezelf afschermt van je emoties. Je bent niet in staat om narigheid onder ogen te zien. Deze droom verwijst tevens naar je pessimistische blik op de zaak. Als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven.Het is veel maar ik hoop dat je er wat aan hebt Succses

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024