Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bloed uit mijn mond

16 jaar geleden

Ik droomde dat ik niet goed werd ik viel flauw in mijn droom en ik viel neer op de grond maar ik werd door de mensen om me heen wakker gehouden zodat ik niet helemaal weg kon vallen. Later werd ik zo ziek in mijn droom dat er zelfs allemaal bloed uit mijn mond kwam. En ook stukken (de grote en het materiaal van aardappelschijven) met bloed dat steeds maar uit mijn mond bleef komen, ik kreeg het er zelfs met moeite elke keer uit dat ik het met mijn handen er uit moest halen! Ik vind dit zo een rare en enge droom.. Weet iemand wat dit kan betekenen? Ik droom wel vaker dat er iets in mijn keel vast zit en dat ik het eruit wil halen maar het lukt dan niet! Echt een verschrikkelijk gevoel is dat! Hopelijk reageert iemand..

Alvast bedankt,

16 jaar geleden

Iemand?

16 jaar geleden

Hallo..

16 jaar geleden

Hoi Sanne

De mond kan alleen in samenhang met de andere droomsymbolen worden uitgelegd.

Het bloed is het symbool van levenskracht en de zetel van de ziel. Het betreft hier wel de lichamelijke ziel en niet de geestelijke. Sommigen geloven dat zich in het bloed een magische kracht bevindt. Het bloed heeft ook te maken met verraad, vriendschap en liefde.

Bloedverlies duidt op het verlies van liefde, maar geeft ook een noodzakelijk offer van de ziel aan.

Hoi Sanne wat zegt dat nu, kan jij met je mond lieve woorden zeggen maar ook harde verdreigende woorden zeggen, of kan je moeilijk uit je woorden komen als je verdedegen moet voor je zelf tegen over een ander ?. Dat je dicht slaat en niets meer kan zeggen op bepaalde momenten?

Kijk maar wat je er mee kan

jayjay
9 jaar geleden

Hoi