Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vliegtuigongeluk

oppersop
16 jaar geleden

Eergisteren droomde ik weer over een vliegtuig dat ik zie neerstorten. Dit is een droom die regelmatig terugkomt, maar telkens in een andere vorm. Dit keer zat ik met mijn man en twee zoontjes in een vliegtuig dat stond te wachten om te vertrekken toen we een KLM toestel op ons af zagen komen. Het maakte een rare bocht en stortte op een ander stilstaand vliegtuig, op een paar honderd meter van ons vandaan. Heb het gevoel dat ik iets moet snappen, dat deze droom steeds terugkomt, maar ik kan me niks bedenken. Kan iemand mij een tip geven??

16 jaar geleden

Hoi oppersop

Dromen dat u een vliegramp meemaakt voorspelt tegenvallende resultaten uit goed doordachte plannen. Dromen dat u een vliegtuig in de lucht ziet dat plotseling verdwijnt voorspelt dat u ternauwernood zult ontkomen aan een ongelukkige ontwikkeling.

Ik weet niet of dit wat is, bent u ergens mee bezig wat kan mislukken of wat anders.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024