Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bamboe in tuin

aapje
16 jaar geleden

Ik heb een bamboe geplant in mijn tuin. Ik wilde niet dat hij zou verspreiden in de tuin. Ik zette de bamboe dus in de tuin in een emmer. Zodat hij zich niet kon verspreiden. Maar toen ik terug kwam was de bamboeplant gegroeid met dikke stengels en toch over de emmer gegroeid. Er was een groot plant gegroeid met dikke stam en met grote wortels. Ik vroeg aan mijn ex of hij het weg kon halen. Hij heeft dit ook weg gehaald. Want ik wilde niet dat de plant ook naar de buren zou overspringen. Omdat bamboe moelijk te verwijderen zijn uit de tuin. Je moet 5 meter graven om de wortels te verwijderen. En dan kunnen ze nog opkomen. Wat betekend deze droom. Ik weet wel dat ik een nachtmerrie heb gehad.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024