Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare dromen

MissLeisha
16 jaar geleden

Hallo..

Ik heb de laatste tijd hele rare dromen, waarbij ik de betekenis van zoek.

Ik weet al jaren, sinds klein kind, dat ik lesbisch bent. Ik heb momenteel een hele leuke vriendin. En nu heb ik al een stuk of 4 keer gedroomt dat ik vreemdging. En niet zomaar vreemd, maar met een man! 1 keer een kennis van een kennis die ik alleen via msn ken, 1 keer me exvriendje uit me tienerjaren en 2 keer een onbekende man. In mijn dromen weet ik ook dat ik een vriendin hebt, maar toch doe ik het gewoon.

Wat zou dit kunnen betekenen? Ik had wel wat gelezen over vreemdgaan maar daar kwam ik verder niet uit.

Ik hoop dat iemand iets weet?

Groetjes Leisha.

16 jaar geleden

Hoi missleisha.

Wat jou droom jou zeggen wil dat voor een bepaald procent ook manelijk bent, zeg dat 80 % en 20 % mannelijk bent dan kan je die droemen dromen die je nu droomd..

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024