Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare figuur en wegrennen nachtmerrie

Debby
15 jaar geleden

Halloo,
Sinds ik heel jong was heb ik dromen of liever gezegt nachtmerries over ruimtelijke figuren zoals een vierkant of een bol. Ik ben 14 en ik krijg deze droom steeds meer. Ik word vaak wakker met een schok en met een vierkant gevoel. Ook heb ik vaak dat muren op mij afkomen als ik gewoon wakker ben, dit is het sterkste in mijn eige kamer en in huis.

De droom gaat als volgt:
Ik zit in een vierkant of een bol, zelf voel ik me als een ruimtelijk figuur. De ruimte om mij heen word steeds kleiner, dan probeer ik te vluchten maar ze blijven mij achtervolgen. Op het laatste word ik helemaal platgedrukt, maar de muren komen nogsteeds op mij af. Soms zie ik mensen voor mij met een enorm hoofd en een piepklein lichaam en andersom. Of ik ben een gebouw aan het maken met blokjes maar de blokjes passen niet in elkaar en dan is het gebouw ineens enorm en stort het in. Ik word vaak wakker en dan merk ik dat ik pas 1 uur geslapen heb, van angst kan ik dan niet meer slapen en voel ik me erg vierkant.

Een keer is het zo ver gekomen dat ik moest huilen en 2 nachten niet heb geslapen door angst. Heeft iemand deze dromen ook? Wat kan ik ertegen doen? maar vooral: Wat betekend het?

groetjes, Debby.

LisaFzeuw
15 jaar geleden

Ik weet ook niet wat het betekend of wat je er tegen kan doen.
Ik ben zelf 13 en ik had vanacht ook zo´n soort droom........

Grtzzz,
Lisa

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024