Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreselijke droom over docent...

Wendy
15 jaar geleden

Hey,
Vanacht had ik een vreelijke droom over een docent van mij.
Die docent geeft me al een jaar geen les, maar toch blijft hij in het echt contact met mij zoeken en zelf vind ik hem maar een beetje eng en vreemd...
Hij komt heel vaak in mn dromen voor.. (Laatste tijden niet zo veel meer.. ) En ik zou graag willen weten waarom hij zovaak voorkomt in mn droom:S
Maar vannacht was het toppunt.. Ik was echt bang geworden :
Dus ik was ergens in een winkel bij mij in de buurt en die docent woont niet bij mij in de buurt.. ver van mijn buurt zelfs en ineens zag ik hem in de winkel waar ik was en mn hart begon te bonken.. De man bij de kassa zag het en vroeg wat er was en ik vertelde hem over die docent en dat hij ook in deze winkel was. Hij vroeg of hij mij verkracht had en ik zei nee en toen zei de kassa man dat hij niks kon doen (maar ik had hem ook nie gevraagd om iets te doen :S).
Ineens was ik op school waar hij ook was.. Ik stond voor zijn lokaal en ik zei dat ik van school wegga en dat ik denk ik niet meer terug kom en hij zei dat hij het heel jammer vond. Hij kwam toen dichterbij me en ineens zat hij aan me.. Van mn buik naar mijn rechter borst. Ik schrok zo erg en ik draaide me om.. Ik weet toen niet meer wat hij precies zei maar het kwam erop neer dat ik er niks aan kon doen en dat ik het waarschijnlijk zelf ook wilde (wat echt niet zo was).
Mijn vraag is dus wat wordt er bedoeld met mijn droom? En waarom kwam/komt hij zo vaak voor in mn dromen?
Ik hoop dat iemand mijn vragen kunt beantwoorden.

Gr
Wendy

maffe dromen koning
15 jaar geleden

dat komt door je voorgevoel
en omdat je je druk maakt
daarvan krijg je nachtmerries
deze droom vertelt je dus dat je moet oppassen
maar dat hoeft niet persé want het is maar een voorgevoel

jouw gevoel, gedachten en geschiedenis bepalen je dromen
denk ik

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024