Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vroouw en dochter zakken door het ijs

patrik van dooren
15 jaar geleden

Hallo iedereen,

enkele maanden geleden plaatste ik een berichte over mijn droom (zie verdrinking dochter van trikke). Deze droom ging over het feit dat ik mijn vrouw en dochter door het ijs zag zakken en ze maar moeilijk kon redden.

Blijkt nu dat mijn vrouw gedurende de periode dat ik deze dromen had een buitenechtelijke relatie had. Nu zijn we niet meer samen en weet ik ook direct de betekenis van deze dromen.

Is dit toeval of niet? Ik ga in ieder geval meer aandacht besteden aan mijn dromen.

Nog een prettige dag

10 jaar geleden

Heb ongeveer ook zoiets gehad.

ik zakte door ijs heen, maar t boeide mij niks
mensen gingen dood, maar het boeide me niet
de droom herinner ik niet goed maar toch
de dag erna heeft mn vriendin het op een pijnlijke manier uitgemaakt

ik geef je 1 tip, als je netzoveel fantasie als mij hebt, en je begint rare gedachten te krijgen en twijfels
neem een kans, en ga dr voor, kijk of het ook echt zo is, maar doe dit ongemerkt natuurlijk, je wil niet dat iemand weet dat je ze aan t spioneren bent etc. de dag dat mijn vriendin het uitmaakte merkte ik alles, ik wist van een plan etc.

nog sterkte met je situatie

wimp
10 jaar geleden

Bij mij hing mijn vriendin aan een railing van een brug, boven een diepe afgrond. Ze keek me angstig in de ogen en strak haar ene arm naar me uit zodat ik haar omhoog kon trekken maar op het moment dat ik mijn hand bijna aan het hare had viel ze. Ik zag haar in alle paniek vallen.
De week nadien was het gedaan tussen ons.