Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde droom

anoniemm
15 jaar geleden

Ik had een tijdje geleden een hele vreemde droom, die afspeelde in mijn kamer.
Het leek zo echt, ik denk dat ik half wakker was en de droom een beetje verbeelde..
Ik zat in mijn droom overeind in mijn bed, er waren 4 meisjes van zo'n 20 jaar aan het ruziën in mijn kamer.
over iets van wie het mooiste was,ofzo. Een meisje stond er maar een beetje bij in de hoek van de kamer, te kijken hoe de andere meisjes tegenover elkaar stonden en aan het schelden waren. Het meisje zag eruit alsof ze geen vrienden had, of ze altijd degene was die buitengesloten werd ofzo.
De meisjes bleven eindeloos door schreeuwen en het meisje in de hoek werd er gek van, ze deed haar mond open en haar gezicht veranderde ineens in die van een monster, ze had veel grote scherpe tanden en grote kattenogen en ze maakte een vreselijk eng hard geluid. Ik zat nog gewoon op mijn bed te kijken wat er gebeurde, terwijl de andere meisjes opgehouden waren en geschrokken naar het monster keken. Het monster at alle meisjes op, en toen bleef ze staan en keek me aan. Heel raar, maar ik voelde geen angst toen ze me zo aankeek, terwijl ik wel echt het gevoel had dat dit werkelijk gebeurde, alsof ik wakker was geworden van het geruzie. Ik weet niet meer wat daarna gebeurde..

maffe dromen koning
15 jaar geleden

dit zal je wel meegemaakt hebben maar dan anders
of je hebt er die dag over nagedacht

dat met een beetje stress of koffie krijg je hallucinaties

ik kan me nog herrineren dat ik begon te hallucineren over runescape
op alle spullen in mijn kamer zag ik levens van mij verliesen

wat je moet doen is meer pauze nemen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024