Hallo,
Ik zit al een tijdje met een hele rare onoplosbare en tevens ook een terugkomende droom.
Heel veel details ervan kan ik me niet echt herinneren, maar wat ik wel weet is dat ik met een geliefde of een vriend een raadsel/probleem moet oplossen.
Ik ben dan samen met iemand op de vlucht en we worden opgejaagd/achtervolgd waarschijnlijk met de intentie om ons om te leggen.
Op de 1 of andere manier raken we in een tram terecht en dan moet ik bepaalde acties uithalen (problemen oplossen) voordat de tram langs een bepaald punt komt.
Als het probleem dan niet is opgelost voordat de tram bij dat punt is ontploft de tram, overlijden ik en me geliefde/vriend en begint de droom gelijk weer opnieuw.
Het is me in die droom nog niet gelukt om het probleem op te lossen, waardoor hij ook elke keer weer blijft terug komen, soms wel 3/4 keer achter elkaar in 1 nacht.
Ik heb deze droom nu al een 10 tal nachten gehad met ook gewone zorgeloze nachten tussendoor,
Kan iemand mij misschien helpen met de uitleg van deze droom? dat zou ik zeer op prijs stellen, want ik heb namelijk heel lang niet meer zo intens gedroomd maar, toen ik 9 en 11 was heb ik ook ontrustende dromen gehad waarbij mij opa en vader in mijn droom overleden, en een dag later bleek het in het echte leven dus ook te gebeuren alleen dan in een heel ander scenario.
Met vriendelijke groeten, Mandy 21