Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn eigen kat word geschoten!

GoldFlower
15 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht een nare droom gehad over m'n lieve kat.

M'n kat ging bij mensen in gesprek storen, die gesprek was belangrijk. Toen wilden mensen die kat dood hebben, terwijl ik toe keek. Ik kon niet tegenhouden.
Ze schoot op haar in haar poot. Ik dacht dat misschien zou helpen om haar eerder laten gebeuren dan iemand haar zou laten lijden.
Ik heb haar naam geroepen om te lokken, ze vertrouwde mij. En mensen ging haar in de voorkant van autobak vastmaken. Daarna zou de auto in brand staan. Ik vond zoo erg!!
Ik ging langzaam op haar af en riep zachtjes haar naam, en probeerde me te bedenken hoe ik haar kan redden. Ik zag haar ogen glanzen naar mij kijken..Alsof ze wist te gebeuren..

Toen werd ik gelijk wakker en gevoel had alsof ik nog naar haar naam riep. En daar stond mn kat naar mij te kijken.

Ik vond wel erg raar dat ik zo liet gebeuren! En mijn lieve kat ook wel! Ik heb wel gemerkt dat ze laatste tijd afstandelijker is in de echte leven. Wat zou die droom betekenen?? Misschien wil iemand dit uitleggen?
Ik voel me wel rot door! Gelukkig is maar een droom:).

Alvast bedankt!

Liefs..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024