Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Inbrekers bij mijn thuis

Mari
15 jaar geleden

Tref altijd dat er ingebroken is en dat de raam openstaat midden in de nacht. Laatste dagen droom ik over inbrekers altijd komen ze door een grote raam en als ik dan door de raam naar buiten stap,dan wordt ik beschoten door mensen die ik niet ken!
Nog een droom waar ze bij mijn thuis hebben ingebroken en me mee neemden samen met nog anderen mensen die ik niet kende.Plots haalde ik een kleine geweer uit mijn zak en schoot op een man die ons gevangen hield ,op die moment komen er wel 10 man uit elke hoek tevoorschijn ze wisten niet wie er heeft geschoten.Ik had mijn geweer snel terug verstopt bij het gedacht dat ik ze niet allemaal aankan met zo een kleinen geweer ga ik verliezen tegen hun.
Wie heeft het ook meegemaakt in een droom en wie weet er het betekenis van?

leri
15 jaar geleden

dat wil zeggen dat je lichaam open staat voor dat negatieve wat bij jouw na binnen probeert te komen mijn advies is om een soort van beschermamulet aan te schaffen en dat kan op vele manieren een ring met een steen erin blauwe kleur of een kleur wat jouw het liefst aanstaat probeer dat en laat me weten als het heeft geholpen en ook erbij bidden want je bent spiritueel zeg maar gezegend maar dan kan je ook open staan voor negatieve vandaar jouw extra bescherming probeer kan geen kwaad kan je alleen maar helpen . groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024