Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom van mijn partner

sylvia
15 jaar geleden

hoi hoi,

mijn vriend belde mij vandaag op en vertelde mij dat hij een nachtmerrie over mij had... de droom was als volgt en ook niet ingewikkeld,
ik viel in zijn droom van een muur( of een ander gebouw,wist hij niet precies) van 15meter hoog en toen werd die ook weer wakker. nu probeer ik al de hele tijd te ontcijferen wat voor betekenis deze droom zou kunnen hebben maar op het internet vind ik spijtig genoeg niets alleen over het vallen bij iemand zelf. kan mij mss iemand verder helpen?
momenteel zijn wij in de slaapkamer aan het verbouwen en slapen wij in de woonkamer waar ook ik de bizaarsten dromen heb en erg slecht slaap,mss heeft het ook iets met de woonkamer te maken of het opblaas bed? mss kan het erraan liggen dat wij de laatste tijden vaker ruzie hebben over kleine dingen... mijn vriend is een zeeman en is 3maand op zee en 2maand thuis en nu dat die terug is lijken wij 2wel helemaal anders te zijn dan dat we mekaar kennen.
Ik weet het gewoon niet en ik weet ook niet wat de droom te betekenen heeft maar ik hoop dat iemand hier mij kan helpen en mss een verklaring op deze droom heeft.

groetjes en srr voor mijn nederlands ben duits van afkomst en woon hier nog niet echt lang!!!

fijne dag verder en alvast tevoren bedankt voor elke reactie .

fruitmandaatje
15 jaar geleden

Als je overleden bent toen je viel zegt dat dat je lang zal leven omdat iemand anders dan jijzelf dit over jou heeft gedroomd.

Als je gewoon bent gevallen en niet bekent is of je dood bent gegaan door de val dan gaat het om chaotische tijden die je doormaakt.
Verwarring ongeordend en moe waarschijnlijk is je partner bang /angst dat je het niet aankan of volhoud in die omstandigheden.

Dit is wat ik ervan denk uit veel lezen en dromen in islam boeken helpen ook om te begrijpen die zijn waargebeurt google maar ff.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024