Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
ik droom over zelfmoord in het grijs/rood
Tmaraaa
15 jaar geleden
ik droom heel eng en mijn
Tmaraaa
15 jaar geleden
ik droom heel eng
mijn droom herhaalt zich heel vaak
in het kort over wat ik droom !
op het begin van mijn droom
leef ik heel gelukkig samen met mijn liefje
tot dat mijn liefje om komt in een ongeluk
en ik mijn verdriet niet onder controle kan houden
en ik wordt zo gek en spring van een gebouw
en dan lijkt het als of ik uit mijn eigen lijf word gezogen
en als ik naar mijn eigen kijk
zie ik alles in het zwart en en mijn bloed is rood
ik hoor allemaal mensen wenen
en mijn mama
zegt terwijl al die mensen wenen
De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in onze dromen aan het inde van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van onze psyche.
De zelfmoord is alleen maar een waarschuwing dat we bezig zijn roofbouw op onszelf te plegen. We zouden er goed aan doen onze gezondheid beter in de gaten te houden.
Hoe is datmet jou? Zorg je wel goed vooe je zelf.
Groeten H@ns.
Kristina Crane
15 jaar geleden
Hoi,
Vannacht droomde ik dat ik erg ziek werd en vervolgens voor een trein sprong!!!!! Ik kwam als schim/geest terug. Ik moest iemand beschermen? Wat een droom!
Ziektes waarover men droomt wijzen altijd op een gemis in het dagelijks leven. Wie in de droom zelf ziek is lijdt in het waakbestaan aan een depressie.
zelfmoord is alleen maar een waarschuwing dat we bezig zijn roofbouw op onszelf te plegen. We zouden er goed aan doen onze gezondheid beter in de gaten te houden.
Zijn we in de droom bang van een spook of geest dan hebben we een nogal labiel karakter dat snel uit evenwicht gebracht kan worden.
Groeten H@ns.
anoniem2356
13 jaar geleden
ik droomde dat ik mezelf ophing aan de touwen in de gymzaal op school,
een leraar vond me. iedereen was opeens vol aandacht voor me,
daarna lag ik op de intensive care in coma, met zon slangetje in mn neus,
terwijl iedereen stond te janken.