hallo
ik ken het ik heb normaal nooit last van nachtmerries behalve als ik op mijn rug slaap ik weet niet hoe het kan maar wel hoe je er van af komt ik slaap sinds ik het ontdekt heb dat ik op mijn rug slapend nachtmerries krijg op mijn buik maar dat moet je kunnen natuurlijk.
gr. Heidi
wvl
15 jaar geleden
Ik krijg nachtmerries als ik tijdens de slaap mijn lakens van me heb afgegooid. Daarom, hoe warm het in de zomer ook mag zijn, ik heb altijd een laken over me liggen.
Hey
Is het niet eerder doordat je eng droomt dat je dan begint te woelen en zo je lakens van je af gooit? Ipv enge dromen krijgen als je zonder laken slaapt? ;-)
wvl
15 jaar geleden
Neen toch zeker niet. De nachtmerrie is steeds hetzelfde: vanuit het niets word ik opgeschrikt door een geest/demon of ander vies beest dat ineens voor me staat, dus geen lang verhaal
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.