Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent dit??

Elf
15 jaar geleden

Hallo,

Zou iemand me kunnen vertellen wat deze droom zou kunnen betekenen?

Ik droomde dat ik werd achtervolgd door een man die ook op me schoot met een pistool.
Zelf had ik ook een pistool maar toen ik probeerde te schieten gebeurde er niets. Even later had hij me vast en begon hij met een mes in me te snijden......

Alvast bedankt.

Groetjes,

elf

15 jaar geleden

Hoi elf.

De loop van het pistool kan daarom gezien worden als een verlengstuk van de penis.

Achtervolgingen komen vaak voor in nachtmerries. Soms proberen we te ontsnappen aan een moordenaar, wilde dieren, een boze schoonmoeder, kwaadwillende buren, maar soms ook aan een opdringende geliefde.

Moderne psychologen hebben ontdekt dat mensen die in het waakbestaan een mes op zak dragen vaak seksuele behoeften hebben die hij of zij niet kenbaar durft te maken.

Kijk maar of er wat van kan maken.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024