Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Haar in keel

Edith
15 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik droom zeer regelmatig dat ik aan het eten ben en dat er dan een haar in het eten zit die in mijn keel blijft hangen, ik probeer de haar eruit te trekken maar hij breekt dan af en dan raak ik heel erg in paniek. Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?

Edith

15 jaar geleden

Hoi Edith

Haren zijn het symbool van persoonlijke krachten. Wie over haren droomt zou zijn geestelijke houding tegenover zichzelf en anderen in orde moeten brengen.

De hals of de keel is de schakel tussen lichaam een geest, tussen handelen en denken.

Het breken in de droom is een waarschuwing dat we in het waakbestaan voorzichtiger om moeten gaan met mensen en dingen.

Kijk maar of je er wat mee kan, ik denk dat je eerst denk wat je doen of zeggen wil, voor dat je het doet of uitspreekt

Groeten H@ns

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Demelza
13 jaar geleden

Hoi,

Ik heb ook "last" van deze droom.. Ik herinner me alleen het deel dat er hele bossen met geklit haar on m'n keel zit. Vervolgens pak ik hem met m'n vingers eruit, en krijg ik braakneigingen ervan... Ik blijf er aan trekken, en meestal wordt ik dan wakker. Moet ik hierbij denken aan de zelfde betekenis?

Mvg,

D.van Doorn.