Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slechte dromen over broer

Kim
15 jaar geleden

Hey allemaal,

Ik droomde nu al enkele keren over mijn broer, en altijd in een vervelende manier.
In het echte leven hebben we echt een hele goeie band dus ik bergijp niet goed waarom ik zulke dromen heb.
Even op een rijtje:
ik lag in mijn bed, en mijn broer bij mij in bed..
en die kroop zo ineens kei dicht
op een vieze manier dicht, niet op een schattige manier
en ik spring dus da bed uit, zowa 'iiew iw iw'
en kzit zowa te roepen datem naar zen eigen bed moet gaan
en die zei dan zo ja kweet wel datk u broer ben en sorry en blabla
ma die is zo te slaperig (of koppig) om naar zijn eigen bed te gaan
en dus, ik pak die op en ik leg dien in zijn eigen bed, en het beeld datk mij daarvan herinner is datk een zakje glas (dadeen datk gekocht heb) neerleg in zijn bed en onderstop, tis pas als ik wakker werd datk besefte dat ik ni gill had ondergestopt
in mijn droom voelde ik ergens wel dater iet ni klopte ma echt ma heel vaag
dus gill is veranderd in een zakje glas
daar komt het op neer

dan mijn 2de droom daar wist ik echt niet veel meer van,
We waren met vele mensen op een plek, ik zou zeggen we waren buiten,
en het was alsof er ergens een rampenplan was afgekondigd want we zaten allemaal
met zo van die kampeerbedjes. Ik lag op een matje op de grond en mijn broer komt
over mij zitten, zoals je seks zou hebben..
Op dat moment word hij gelukkig wel net weggeroepen.

De derde droom heb ik net gedroomd,
Ik droomde dat ik ergens op een veld was en er waren kleine egeltjes.
Er waren ook honden die er de hele tijd naartoe gingen en die wilden opeten,
maar als ik erop riep dan gingen ze weer achteruit. Maar er waren er een paar dus ik stond de hele tijd te roepen.
Mijn broer was er ook en die pakte een kalfje bij de poot en smeet het kei hard tegen een boom zodat de ledenmaten er letterlijk vanaf vlogen.
Ook stond hij op een bepaald moment met een grote blok sneeuw boven mijn hoofd met zo’n grellig lachje.

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen met het verklaren van mijn dromen,
laat ook duidelijk zijn dat ik geen enkele andere gevoelens heb voor mijn broer
dan zus - broer.

Bedankt!

Shannti
15 jaar geleden

Hey,

Ik weet waar je het over hebt. Ik heb ook nare dromen over mijn eigen broer gehad. Niet fijn, echt smerig gewoon.
Maar je moet je niet schuldig voelen erover. Helemaal niet. Dromen vertellen je wat je bezighoudt op de manieren waarvan je het nooit zou verwachten.
Je voelt je misschien raar over de goeie band die je met je broer hebt en wilt niet dat andere mensen er raar over denken?
Zeg dan nu meteen tegen jezelf: vanaf vandaag hoef ik nooit meer zo te dromen, want het is maar me broer. en ja, ik hou zielsveel van hem. Maar het is me broer en ik schaam me er NIET voor het feit dat we zo'n goeie band hebben. Dat is juist iets moois en wat niet elk zusje met haar broer heeft.
Wees blij en trots op de band die je hebt met je broer en schaam je er niet voor. Het is iets positievs zoals ik al zei. Je dromen gaan dan echt ophouden, je durft gewoon naar jezelf te kijken zonder schuldgevoelens erbij.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Bij mij heeft het gewerkt.

Kim
15 jaar geleden

Wel,
het is zo dat ik me nooit heb geschaamd over de goede relatie met mijn broer.
We zaten jaren samen op school en terwijl andere broers en zussen elkaar
straal voorbij liepen, gaven we altijd een knuffel of stonden we even te praten.
We hebben sommige dezelfde vrienden en doen dus ook soms dingen samen.
Dus dat is het ook niet :s
Alvast bedankt!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024