Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Enge spinachtigen

Ronald van Kouwen
15 jaar geleden

Hallo, ik ben Ronald van Kouwen en ik zou graag wat informatie willen over een erg schrikwekkende droom die ik afgelopen nacht heb gehad.

Ik ben zelf installatie monteur, (loodgieter) en werk dus vrij regelmatig in kruipruimtes.
Nou had ik dus vanacht een droom dat ik uit een kruipruimte kwam, en er allemaal spinnen van een meter doorsnee, met rare zwart als een kever gepanserde lichamen uit dat kruipluik kwamen schietten!

Ik werd in grote angst wakker, en ik zou hier graag wat meer informatie over willen.

Bij voorbaat dank!

Ronald van Kouwen

Roelof
15 jaar geleden

Nou Ronald, had je het de avond van te voren weer eens (te) veel gedronken?

Ceesje
14 jaar geleden

Hallo Ronald,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Ceesje en studeer psychologie 4de jaars en ben helderziend.
Ik schrok ook van jou droom, nau ja, ik kan er uit opmaken dat je vaak niet aardig en eerlijk bent tegen vrienden en kennissen (laat staan tegen jezelf ! ). Die spinnen in jou droom stellen je daden voor. Ik kan zien dat je veel gelogen hebt tegen iemand die veel van je hield, die persoon heb je in veel situaties hard voorgelogen en op het einde keihard laten stikken. Dit omdat dat dat jou toen beter uitkwam. Je bent dus vaak egoïstisch. (Dit doe je bij meer mensen maar bij een persoon speciaal ) Ik zie sowieso dat je erg hard bent als het jou beter uit komt, en andermans gevoelens niet serieus genoeg neemt. Hier moet je aan werken, anders nemen die spinnen (in de vorm van karma) je later te keihard te grazen. Je komt die spinnen bij een kruipruimte tegen omdat je niet aan je karma kunt ontsnappen. Ontsnappen gaat een beetje moeilijk als je binnen zit nietwaar ?! Daarom ben je ook zo bang. Ik voorzie in de toekomst grote problemen.

Verder kunnen die spinnen staan voor anoniem alcoholisme. Dit zie ik vaak terug. Herken jij dit?

Sorry voor de rechtstreekse woorden, maar ik ik denk dat je dit bericht plaatste voor een eerlijk antwoord

Groetjess Ceesje