Hallo Ronald,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Ceesje en studeer psychologie 4de jaars en ben helderziend.
Ik schrok ook van jou droom, nau ja, ik kan er uit opmaken dat je vaak niet aardig en eerlijk bent tegen vrienden en kennissen (laat staan tegen jezelf ! ). Die spinnen in jou droom stellen je daden voor. Ik kan zien dat je veel gelogen hebt tegen iemand die veel van je hield, die persoon heb je in veel situaties hard voorgelogen en op het einde keihard laten stikken. Dit omdat dat dat jou toen beter uitkwam. Je bent dus vaak egoïstisch. (Dit doe je bij meer mensen maar bij een persoon speciaal ) Ik zie sowieso dat je erg hard bent als het jou beter uit komt, en andermans gevoelens niet serieus genoeg neemt. Hier moet je aan werken, anders nemen die spinnen (in de vorm van karma) je later te keihard te grazen. Je komt die spinnen bij een kruipruimte tegen omdat je niet aan je karma kunt ontsnappen. Ontsnappen gaat een beetje moeilijk als je binnen zit nietwaar ?! Daarom ben je ook zo bang. Ik voorzie in de toekomst grote problemen.
Verder kunnen die spinnen staan voor anoniem alcoholisme. Dit zie ik vaak terug. Herken jij dit?
Sorry voor de rechtstreekse woorden, maar ik ik denk dat je dit bericht plaatste voor een eerlijk antwoord
Groetjess Ceesje