Hoi,
Ik droom vaak dat ik in een zee ben waar hoge golven op me afkomen en ik steeds mijn best moet doen om boven te blijven. Het voelt aan als tsoenami's.
Vannacht droomde ik dat ik op een vijver met heel veel mensen ging glijden. Eerst ging ik een grote ijsglijbaan af. Maar ik hoorde het kraken, dus ik wou er terug af. Ik probeerde ook de anderen te waarschuwen maar had het zelf druk. Ik zocht hoe ik er weer af kon komen. Maar ik kwam terecht in grote pakken los ijs dat hoger dan mij kwamen, in de vorm van bevroren golven. Ik trachtte door die golven te komen tot het ijs gesmolten was en ik in vrij rustig water kwam. Ik kwam terecht in een soort van kanaal. Daar dreven heel wat lijken rond van mensen die het niet gehaald hadden. Hoe dichter ik bij de kant kwam, hoe meer lijken ik zag drijven. Uiteindelijk klom ik via een muur uit het water en dan moest ik een tram nemen. Ik nam die tram, maar voelde me niet echt goed.
Een beetje later liep ik met een soort les van lichamelijke opvoeding rond een vijver. (Misschien was dit al een andere droom.)
Weet iemand wat ik hieruit kan halen?