Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over me moeder met pistool

jantar
15 jaar geleden

Toch maar even een berichtje plaatsen want ik kan het nergens vinden op internet..
Misschien kan iemand me helpen aan een soort van betekenis.

Ik droomde vannacht dat me vader en me moeder (gescheiden vanaf me 2e levensjaar en niet in contact met elkaar) naar me toe kwamen om me te spreken. (even voor de duidelijkheid: ik heb me beide geen contact)
Ik heb me zelf in me droom toen opgesloten in me slaapkamer.
Mijn vader gaf het na een tijdje op en is weer naar huis gegaan maar me moeder stond ineens in me slaapkamer een pistool op me te richten, daarna werd ik wakker omdat ik naar de wc moest (gelukkig)

Het laat me toch niet zomaar los maar of het belangrijk is dat ik de betekenis ervan weet, weet ik ook niet.

Alvast bedankt in ieder geval

naomiq.q
15 jaar geleden

ik denk dat je ergens in je bewustzijn
het kan een klein beetje zijn
en het kan zelfs zijn dat je het gaat ontkennen
maar dat je je ouders mist

ik denk dat je moeder je erg mist

en dat je vader het niet ziet zitten en het wil opgeven

maar dit is alleen mijn idee ervan

anoniempie
15 jaar geleden

Dit is wat ik er uit heb gehaald;
er is een probleem wat opgelost dient te worden, iets wat je erg bezighoud (uit zich d.m.v. de moeder in je droom)
de vader in je droom staat voor het raadplegen van anderen die je hierbij kunnen helpen.
heb je het gevoel dat "die anderen" het af laten weten, of opgeven ?
het gaat ook over een stukje van jezelf dat je echt alleen voor jezelf houd (betekenis van de slaapkamer)
en emotioneel voel je jezelf waarschijnlijk erg kwetsbaar / onbeschermd op het moment (pistool)

mijn optelsom van de stukjes uit je droom.
sterkte

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024