Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wordt wakker met hartkloppen en benauwdheid

rebecca
15 jaar geleden

heey,,

ik had afgelopen nacht een nachtmerrie,, ik zat gewoon op de bank en zag beelden dat ik met een paar mensen in een raar huis aan het rond rennen was en toen ik bij kwam hoorde ik een pieptoon, en toen was ik dood,, pff durfde gewoon weg niet te slapen:S heb tot half 5 wakker gelegen met hartkloppen en noem maar op raar raar hoe kan dat?

akvast bedankt voor het lezen en maybe antwoord!

Michelle
15 jaar geleden

Hallo,
Ik had vanacht ongeveer het zelfde. Ik had een droom waarin een duister persoon op me afkwam vervolgens zag ik allemaal flitsen.
Het klinkt zo niet zo eng. Maar ik werd wakker met hartkloppingen en had het heel erg benauwd. Toen ik weer wilde gaan slapen kreeg ik de zelfde droom.
Vervolgens durfde ik niet meer te gaan slapen heb lang wakker gelegen.
Groetjes Michelle

Iris Wolf
15 jaar geleden

IK heb ook vaak dat ik mijn ogen niet durf open te doen, of te bewegen. Ik hoor ook altijd mijn eigenhard als ik wakker word en heb het benouwd. Je bent niet de enige!

rebecca
15 jaar geleden

pff gelukkig ma wat betekend dat en wat kan k eraan doen?

Max
15 jaar geleden

Ik heb dit vaak, soms een paar keer per week. Vanacht droomde ik eerst dat ik een autoongeluk had. Toen werd ik wakker en toen ik daarna weer in slaap viel, droomde ik dat ik in slaap viel in de auto.. Ik lag met mijn hoofd op de bijrijdersstoel en zag dus alleen de lucht en lantaarnpalen. Ik had niet genoeg kracht om bij het stuur te komen, maar realiseerde mij wel dat ik ieder moment ergens tegenaan kon rijden en probeerde te sturen. Ik zag niet wat er voor me gebeurde, maar op een gegeven moment wel dat ik een auto naderde, werd weer bezeet wakker.

Weet iemand wat dit betekend?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024